In my career I have hundreds, if not thousands of unique designs that I drew.
All designs are created directly, impulsively, without any previous drafts.
Engraving in metal You must have some experience, calmness and a sketched hand.
I mean sophisticated design and full figure (I do not mean what they are crammed with newspapers, web and trendy shops with jewelry brilliantly promoted by big money).
The drawings are extremely labor intensive, especially - when the pattern of each time in a different way expresses the intimate interpretation of the world.
I can confidently say that I am specialized in drawing in goldsmith techniques.
In my work, there are no boundaries - penetrate diversity, crazy ideas, all sorts of materials - the most important is interpretation and execution to express yourself.
Basis of work is a good composition, more balanced, thoughtful and closed, because it rules the jewelery in its own right :)
Images shown in a nutshell, who knows my work, it will find me regardless of geographical location :)
My favorite is the bracelet which I made many years ago and I still have it, because I tend to be sentimental - is the essence of me and has excellent layout (in the picture with my sponge cake, sometimes called a frog;)
W swoim dorobku twórczym mam setki, jak nie tysiące niepowtarzalnych wzorów, które narysowałam.
Wszystkie wzory powstają bezpośrednio, impulsywnie, bez żadnych wcześniejszych szkiców.
Do grawerowania w metalu trzeba mieć doświadczenie, spokój i pewną rozrysowaną rękę.
Mam na myśli wysublinowane wzornictwo i pełny rysunek (nie mam na myśli tego, czym zapchane są gazety, internet i modne sklepy z biżuterią genialnie promowaną przez duże pieniądze).
Rysunki są szalenie pracochłonne, zwłaszcza - kiedy wzór z każdym razem w inny sposób wyraża intymną interpretację świata.
Mogę śmiało powiedzieć, że jestem wyspecjalizowana w rysowaniu w techikach złotniczych.
W mojej pracy nie ma granic - przenikają się różnorodność, szalone pomysły, przeróżne materiały - najważniejsza interpreatacja i wykonanie aby wyrazić siebie.
Podstawa pracy to dobra kompozycja, wywarzona, przemyślana i zamknięta, bo biżuteria żądzi się własnymi prawami :)
Zdjęcia prezentowane w pigułce, kto zna moją twórczość - odnajdzie mnie bez względu na położenie geograficzne :)
Moją faworytką jest bransoleta, którą wykonałam wiele lat temu i cały czas ją mam, bo darzę ją sentymenem - stanowi kwintesencję mnie i ma znakomity układ graficzny (na zdjęcieu z moim biszkoptem, zwanym czasem żabą ;)
All designs are created directly, impulsively, without any previous drafts.
Engraving in metal You must have some experience, calmness and a sketched hand.
I mean sophisticated design and full figure (I do not mean what they are crammed with newspapers, web and trendy shops with jewelry brilliantly promoted by big money).
The drawings are extremely labor intensive, especially - when the pattern of each time in a different way expresses the intimate interpretation of the world.
I can confidently say that I am specialized in drawing in goldsmith techniques.
In my work, there are no boundaries - penetrate diversity, crazy ideas, all sorts of materials - the most important is interpretation and execution to express yourself.
Basis of work is a good composition, more balanced, thoughtful and closed, because it rules the jewelery in its own right :)
Images shown in a nutshell, who knows my work, it will find me regardless of geographical location :)
My favorite is the bracelet which I made many years ago and I still have it, because I tend to be sentimental - is the essence of me and has excellent layout (in the picture with my sponge cake, sometimes called a frog;)
W swoim dorobku twórczym mam setki, jak nie tysiące niepowtarzalnych wzorów, które narysowałam.
Wszystkie wzory powstają bezpośrednio, impulsywnie, bez żadnych wcześniejszych szkiców.
Do grawerowania w metalu trzeba mieć doświadczenie, spokój i pewną rozrysowaną rękę.
Mam na myśli wysublinowane wzornictwo i pełny rysunek (nie mam na myśli tego, czym zapchane są gazety, internet i modne sklepy z biżuterią genialnie promowaną przez duże pieniądze).
Rysunki są szalenie pracochłonne, zwłaszcza - kiedy wzór z każdym razem w inny sposób wyraża intymną interpretację świata.
Mogę śmiało powiedzieć, że jestem wyspecjalizowana w rysowaniu w techikach złotniczych.
W mojej pracy nie ma granic - przenikają się różnorodność, szalone pomysły, przeróżne materiały - najważniejsza interpreatacja i wykonanie aby wyrazić siebie.
Podstawa pracy to dobra kompozycja, wywarzona, przemyślana i zamknięta, bo biżuteria żądzi się własnymi prawami :)
Zdjęcia prezentowane w pigułce, kto zna moją twórczość - odnajdzie mnie bez względu na położenie geograficzne :)
Moją faworytką jest bransoleta, którą wykonałam wiele lat temu i cały czas ją mam, bo darzę ją sentymenem - stanowi kwintesencję mnie i ma znakomity układ graficzny (na zdjęcieu z moim biszkoptem, zwanym czasem żabą ;)
Komentarze
Prześlij komentarz