Przejdź do głównej zawartości

Hola Barcelona :)

Piękne chwile, beztroski uśmiech i luz.
Cieszę się bardzo, że mogłam spełnić to marzenie.
Nowe spojrzenie - pozwoliło mi na odkrywanie w inny sposób tego miasta.
Barcelona-miasto pełne kolorów, spontaniczności, celebrowania jedzenia, genialnej muzyki i wspaniałych smaczków w obszarach kultury i sztuki.
Odkryłam miejsca nieznane przeciętnemu turyście dzięki kontaktom z rodowitymi Hiszpanami, którzy polecili mi absolutnie fiestę dla ducha i ciała.
Długo pozostanie to w mojej pamięci.
 W paskudnie szaroburej końcówce listopada przygotowałam  pełną kolorów biżuterię na ten wyjazd.
Również torebka z biomorficzną grafiką  mogła prażyć się w słońcu.
Piękny wyjazd od wspaniałych wystaw, po podróż muzyczną od Flamenco do najlepszej muzyki elektronicznej ( swoje urodziny właściwie przetańczyłam i było genialnie!)
Wspaniale odkrywać siebie w nowych obszarach, być otwartym na to, co nas otacza i chłonąć pozytywną energię.
Odnajdywać  piękno w miejscach bliskich sercu i oddawać je do świata.
Potrzebowałam dobrej energii od ludzi i ją dostałam.
Jestem bogatsza o wrażenia, które były mi bardzo potrzebne.
Zdjęcia są różnej jakości -  wszystkie robione spontanicznie w różnych okolicznościach
 Oto moje emocje...

Beautiful moments, carefree smile and  enjoying live.
I am very glad that I could fulfill this dream.
A renewed sense of myselve and carefree smile.
New look - allowed me to discover another way of the city.
Barcelona-city full of color, spontaneity, celebration of food, brilliant music and wonderful flavors in the areas of art and culture.
I discovered the place unknown to the average tourist through contacts with native Spanish people, who recommended for  absolutely amazing fiesta for the spirit and body.
Long remain in my memory.
 The ugly grey end of November I prepared a colorful jewelery on this trip.
Also bag with biomorphic graphics could bake in the sun.
A lovely getaway from the magnificent exhibitions, and musical journey from Flamenco to the best electronic music (my birthday actually all danced, and  was brilliant!)
Great reinvent myselve in new areas, be open to what surrounds us and take for me the positive energy.
Discovered beauty in places dear to my heart and give it to the world.
I needed a good energy from people and got it.
I am a richer experience, which was very necessary to me.
The pictures are of varying quality - all made spontaneously in different circumstances
 Here are my emotions ...

http://www.gaudiexhibitioncenter.com/

my ring

http://www.sagradafamilia.org/en/


http://www.gaudiexhibitioncenter.com/

http://www.gaudiexhibitioncenter.com/

Casa Batlló 

Casa Batlló 

palaurobert.gencat.cat/


                                                                  palaurobert.gencat.cat/

                                                                 palaurobert.gencat.cat/
Park de la Ciutadella

Park de la Ciutadella

Park de la Ciutadella

shop fun

my earings in Park of Joan Miro

http://www.sagradafamilia.org/en/

Painting from some shop

https://www.santpaubarcelona.org/en/visits


                                                               
                                                                 http://www.mmbcn.cat/

                                                                  http://www.mmbcn.cat/
http://elbornculturaimemoria.barcelona.cat/

KARE

 Plaça de Sant Jaume 

 Plaça de Sant Jaume 

Graphic by Sława Tchórzewska

bag by Sława Tchórzewska

Old Town

Playa 

me


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Metafizyka piękna

Ten, kto uważnie śledzi mój blog wie,że często używam metafor, słów kluczy, emocji. Ostatnio mam wiele rozmyślań i zatęskniłam za nieuchwytnym pięknem - za  przeżyciami  metafizycznymi. To chyba najmocniejsze bodźce w moim życiu, które sprawiają, że jestem kim jestem. Zmieniające się obrazy, chwila, obraz i muzyka, jak sceny z filmu. Mam kilka ulubionych. Dziś pokazuję niezwykłą pracę, bo bardzo chciałam już od dawna wykonać chmurkę. Taką blado niebieską, przenikająca wiele odcieni, szarości, popieli, granatów. a ta kropla to łza, która spadając na ziemię, zamienia się w tysiące drobniutkich diamencików, które tak pięknie się mienią i czasem  ktoś przechodząc obok poczuje nagle takie miłe ciepło w sercu..... metaphysics of beauty The one who closely follows my blog knows that I often use metaphors, key words, emotions. Recently I have many thoughts and I missed the elusive beauty - for metaphysical experiences. This is probably the strongest stimulus in my life that mak

Pierścionek z duszą dla Sławy Tchórzewskiej

Historia jest taka: Wiele lat temu byłam z psem na spacerze w centrum Warszawy. Okolice Kredytowej - duży kontener na śmieci budowlane. Calutki pełen śmieci - a na samej górze tych śmieci pudełeczka różnej wielkości-już z daleko bardzo intrygujące! Podeszłam i oczy zaświeciły się jak na kreskówkach;) Skarby krawieckie, nici, naparstki, igły - większość nietknięta i nigdy nie używana w oryginalnych opakowaniach-cuda! Jakiś pan poszukujących zapewne resztek trunków nidopitych zaczął grzebać razem ze mną-i to bardzo fajnie wyglądało-fajny kontrast-a ja uwielbiam kontrasty:) Słońce świeci, ja zachwycona buszuję dalej, pies zaciekawiony, bo nie do końca wie, co się dzieje, ludzie przechodzą w garniturkach piękni, ufryzowani do banku, który znajdował się w pobliżu kontenera a pani Sława dalej żurawia w te pudełka! I wcale nie musiałam zaglądać głęboko, bo dalej same deski i połamane meble, żeby wydostać skarb ukryty w pudełeczku chyba z guzikami, jeśli dobrze pamiętam. A tam op

MÓWIĄC JĘZYKIEM KOLORU - wywiad dla BLINGSIS

Na koniec roku kolejny wywiad, którego udzieliłam dla najlepszego blogu o biżuterii na świecie wg  International Jewellery London. Rok bardzo ciekawy, pełen nowych realizacji, rozwoju i poznania świata. Bardzo jestem wdzięczna,że zobaczyłam tak wiele na żywo. Mówiąc językiem koloru - ten tytuł bardzo mi odpowiada, bo jestem kolorystą w krainie NISZOLANDII.... _____________________________________________________________ At the end of the year, another interview I gave for the best jewelry blog in the world according to International Jewelery London. A very interesting year, full of new projects, development and exploring the world. I am very grateful that I saw so much live. Speaking the language of color - this title suits me very much, because I am a colorist in the NICHELAND . https://blingsis.com/pl/mowiac-jezykiem-koloru/?fbclid=IwAR00CyMGybYOAtlmXYH84rT3nSKB1l8K_taoOestzhVxRU5ipLRrJnPgJOc#