Przejdź do głównej zawartości

Design nie taki płytki

Dziś ostatni dzień wakacji .
Dla mnie to bardzo pracowity czas.
Całe wakacje eksperymentowałam z nowym medium, ale o tym we właściwym czasie.
Dziś publikuję absolutnie kolorowe kolczyki, duże, długie i mega odjazdowe.
Wykonane w bardzo różnorodnych technikach, z użyciem wielu materiałów.
Dla mnie nie ma znaczenia, czy to będzie metal, plastik, czy działania rzeźbiarskie-po prostu wszystko musi się zgrać-stworzyć zamkniętą, przemyślaną kompozycję.
Bardzo lubię duże formy i chętnie sama noszę takie kolczyki.

Kobietom do twarzy w kolorze - w podkreślaniu urody, koloru oczu, obrysu ust.
Za pomocą "magicznych " trików  można wykonać takie kolczyki -  Będziecie zdziwione Drogie Panie, jak bardzo  zmienia się postrzeganie  biżuterii wykonanej na zamówienie.

I nawet nie próbujcie porównywać, tego co w sieciówkach  gazetach, czy w necie.

"Wystarczy" odpowiedni kształt, wiedza i doświadczenie artysty, żeby   zaczęła działać magia.

Wymaga to dużo czasu, mnóstwa godzin, które ktoś mógłby powiedzieć, że są wyrzucone do kosza.
Bo czasem  praca ląduje w śmietniku - Ale to nie prawda!
Tak wcale nie jest - bo to doświadczenie i poszukiwanie najlepszych rozwiązań , które owocują pracami, które Wam pokazuję.

Pragnę też zwrócić uwagę, że współczesna biżuteria w Polsce jest bardzo przyziemnie i płytko traktowana.
Większość ludzi ( bo oczywiście są wyjątki - Prawda? ) nie  postrzega  świetnego designu  przez pryzmat nowatorskiego pomysłu i wykonania  - ale z czego został  zrobiony - to bardzo ważne.
Ten temat można pociągnąć,  bo wart jest uwagi

Na świecie  biżuteria autorska jest bardzo szanowana i poszukiwana

Jak doskonale Wiecie, moja biżuteria to nie tylko wiele godzin pracy - to przede wszystkim emocje.

Klientki to  czują i oto chodzi w tej mojej niszy - Serce dla serca...

Heart for heart

Today's last day of the vacation.
For me it's a very busy time that is still going on.
All my holidays I experimented with the new medium, but about it at the right time:)
Today I publish absolutely colorful earrings, large, long and mega departure.
Made in very diverse techniques, using a variety of materials.
It does not matter if it's metal, plastic, or sculpting - it just has to rip - create a closed, thoughtful composition.
I like big forms and I like wearing such earrings.

Women face in color - in highlighting beauty, eye color,lips contour.
With "magical" tricks you can make such earrings that you yourself will be surprised.
Dear Sir, how is the perception of custom made jewelry?

And do not even try to compare what's in the newspapers, or web you saw.


Just the shape, the knowledge and the experience of the artist - making work  full of magic.

It takes a lot of time, plenty of hours that someone might say they are thrown into the trash.
Because sometimes work lands in the trash - But that's not true!
It is not at all - because it is the experience and the search for the best solutions that result in the work that I show you.

I also want to point out that contemporary jewelery in Poland is very mundane.
Most people (of course they are exceptions ) do not see great design through the prism
  An innovative idea and execution - but what has been done (material np silver or gold)- is very important.

This topic can be pulled, because it is worth the attention

How well do you know, my jewelry is not only many hours of work - it is primarily the emotions.

The clients feel great and here comes my niche - Heart to heart ...

Yours Slawa










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Metafizyka piękna

Ten, kto uważnie śledzi mój blog wie,że często używam metafor, słów kluczy, emocji. Ostatnio mam wiele rozmyślań i zatęskniłam za nieuchwytnym pięknem - za  przeżyciami  metafizycznymi. To chyba najmocniejsze bodźce w moim życiu, które sprawiają, że jestem kim jestem. Zmieniające się obrazy, chwila, obraz i muzyka, jak sceny z filmu. Mam kilka ulubionych. Dziś pokazuję niezwykłą pracę, bo bardzo chciałam już od dawna wykonać chmurkę. Taką blado niebieską, przenikająca wiele odcieni, szarości, popieli, granatów. a ta kropla to łza, która spadając na ziemię, zamienia się w tysiące drobniutkich diamencików, które tak pięknie się mienią i czasem  ktoś przechodząc obok poczuje nagle takie miłe ciepło w sercu..... metaphysics of beauty The one who closely follows my blog knows that I often use metaphors, key words, emotions. Recently I have many thoughts and I missed the elusive beauty - for metaphysical experiences. This is probably the strongest stimulus in my life that mak

Pierścionek z duszą dla Sławy Tchórzewskiej

Historia jest taka: Wiele lat temu byłam z psem na spacerze w centrum Warszawy. Okolice Kredytowej - duży kontener na śmieci budowlane. Calutki pełen śmieci - a na samej górze tych śmieci pudełeczka różnej wielkości-już z daleko bardzo intrygujące! Podeszłam i oczy zaświeciły się jak na kreskówkach;) Skarby krawieckie, nici, naparstki, igły - większość nietknięta i nigdy nie używana w oryginalnych opakowaniach-cuda! Jakiś pan poszukujących zapewne resztek trunków nidopitych zaczął grzebać razem ze mną-i to bardzo fajnie wyglądało-fajny kontrast-a ja uwielbiam kontrasty:) Słońce świeci, ja zachwycona buszuję dalej, pies zaciekawiony, bo nie do końca wie, co się dzieje, ludzie przechodzą w garniturkach piękni, ufryzowani do banku, który znajdował się w pobliżu kontenera a pani Sława dalej żurawia w te pudełka! I wcale nie musiałam zaglądać głęboko, bo dalej same deski i połamane meble, żeby wydostać skarb ukryty w pudełeczku chyba z guzikami, jeśli dobrze pamiętam. A tam op

MÓWIĄC JĘZYKIEM KOLORU - wywiad dla BLINGSIS

Na koniec roku kolejny wywiad, którego udzieliłam dla najlepszego blogu o biżuterii na świecie wg  International Jewellery London. Rok bardzo ciekawy, pełen nowych realizacji, rozwoju i poznania świata. Bardzo jestem wdzięczna,że zobaczyłam tak wiele na żywo. Mówiąc językiem koloru - ten tytuł bardzo mi odpowiada, bo jestem kolorystą w krainie NISZOLANDII.... _____________________________________________________________ At the end of the year, another interview I gave for the best jewelry blog in the world according to International Jewelery London. A very interesting year, full of new projects, development and exploring the world. I am very grateful that I saw so much live. Speaking the language of color - this title suits me very much, because I am a colorist in the NICHELAND . https://blingsis.com/pl/mowiac-jezykiem-koloru/?fbclid=IwAR00CyMGybYOAtlmXYH84rT3nSKB1l8K_taoOestzhVxRU5ipLRrJnPgJOc#