Przejdź do głównej zawartości

High Five - Exhibition in HONG KONG

Moja biżuteria daleko w świecie na wystawie High Five w Hong Kong :)
Pięciu polskich artystów, laureatów wielu nagród w Polsce i zagranicą - w tym ja :)

Promujemy współczesny design z bursztynem bałtyckim

HIGH FIVE EXHIBITION, Loupe, PMQ, 35 Aberdeen Street, Central, Hongkong - 1 MARCH to 21 MARCH 2019

https://www.loupe.com.hk/en/exhibition/High-Five-IAA-Loupe?fbclid=IwAR3BHh-8pRNL_5nr_Hhkez4LajHO8teIWTEtJ-ZgLMEH_GBrBzYFPmXodgU


https://www.facebook.com/HIGH-FIVE-368789893912761/


“High Five” is globally recognised as a symbolic gesture of acknowledgment and celebration; this exhibition is the culmination of designers from Poland and Hong Kong coming together to acknowledge and celebrate the use of Natural Baltic Amber in jewellery design. Five award-winning Polish designers experienced in working with amber and having five very individual styles, join together with two Loupe Residency Designers from Hong Kong who have worked with Natural Baltic Amber for the very first time. Each piece of jewellery has been created by hand using traditional goldsmith techniques in the studios and workshops of the individual designers.

High Five is presented jointly by IAA, the International Amber Association, and Loupe in order to heighten awareness of Natural Baltic Amber and its use in modern design; visitors to the exhibition will have the opportunity to experience the essence of unique artisan design at its best. (Art to Wear).

High Five 是一個全球普遍的手勢,象徵贊許和讚揚; 本次展覽乃是波蘭及香港兩地設計師,攜手共同贊許及讚揚天然波羅的海琥珀在珠寶設計中的應用的盛會。五位屢獲殊榮,風格各異的波蘭設計師們,在琥珀應用方面經驗豐富。他們聯同兩位來自香港的 Loupe 駐場設計師合作,這將會是兩位香港設計師首次使用琥珀於珠寶設計上。每件首飾都是設計師們在其工作室或工作坊中採用傳統的金匠技術手工製作而成。

High Five 由國際琥珀協會(IAA)和 Loupe 共同呈獻,旨在提高我們對天然波羅的海琥珀的認識及以其在現代設計中的應用; 參觀者將有機會體驗獨特工匠設計的精髓。



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Metafizyka piękna

Ten, kto uważnie śledzi mój blog wie,że często używam metafor, słów kluczy, emocji. Ostatnio mam wiele rozmyślań i zatęskniłam za nieuchwytnym pięknem - za  przeżyciami  metafizycznymi. To chyba najmocniejsze bodźce w moim życiu, które sprawiają, że jestem kim jestem. Zmieniające się obrazy, chwila, obraz i muzyka, jak sceny z filmu. Mam kilka ulubionych. Dziś pokazuję niezwykłą pracę, bo bardzo chciałam już od dawna wykonać chmurkę. Taką blado niebieską, przenikająca wiele odcieni, szarości, popieli, granatów. a ta kropla to łza, która spadając na ziemię, zamienia się w tysiące drobniutkich diamencików, które tak pięknie się mienią i czasem  ktoś przechodząc obok poczuje nagle takie miłe ciepło w sercu..... metaphysics of beauty The one who closely follows my blog knows that I often use metaphors, key words, emotions. Recently I have many thoughts and I missed the elusive beauty - for metaphysical experiences. This is probably the strongest stimulus in my life that mak

Pierścionek z duszą dla Sławy Tchórzewskiej

Historia jest taka: Wiele lat temu byłam z psem na spacerze w centrum Warszawy. Okolice Kredytowej - duży kontener na śmieci budowlane. Calutki pełen śmieci - a na samej górze tych śmieci pudełeczka różnej wielkości-już z daleko bardzo intrygujące! Podeszłam i oczy zaświeciły się jak na kreskówkach;) Skarby krawieckie, nici, naparstki, igły - większość nietknięta i nigdy nie używana w oryginalnych opakowaniach-cuda! Jakiś pan poszukujących zapewne resztek trunków nidopitych zaczął grzebać razem ze mną-i to bardzo fajnie wyglądało-fajny kontrast-a ja uwielbiam kontrasty:) Słońce świeci, ja zachwycona buszuję dalej, pies zaciekawiony, bo nie do końca wie, co się dzieje, ludzie przechodzą w garniturkach piękni, ufryzowani do banku, który znajdował się w pobliżu kontenera a pani Sława dalej żurawia w te pudełka! I wcale nie musiałam zaglądać głęboko, bo dalej same deski i połamane meble, żeby wydostać skarb ukryty w pudełeczku chyba z guzikami, jeśli dobrze pamiętam. A tam op

MÓWIĄC JĘZYKIEM KOLORU - wywiad dla BLINGSIS

Na koniec roku kolejny wywiad, którego udzieliłam dla najlepszego blogu o biżuterii na świecie wg  International Jewellery London. Rok bardzo ciekawy, pełen nowych realizacji, rozwoju i poznania świata. Bardzo jestem wdzięczna,że zobaczyłam tak wiele na żywo. Mówiąc językiem koloru - ten tytuł bardzo mi odpowiada, bo jestem kolorystą w krainie NISZOLANDII.... _____________________________________________________________ At the end of the year, another interview I gave for the best jewelry blog in the world according to International Jewelery London. A very interesting year, full of new projects, development and exploring the world. I am very grateful that I saw so much live. Speaking the language of color - this title suits me very much, because I am a colorist in the NICHELAND . https://blingsis.com/pl/mowiac-jezykiem-koloru/?fbclid=IwAR00CyMGybYOAtlmXYH84rT3nSKB1l8K_taoOestzhVxRU5ipLRrJnPgJOc#