środa, 9 listopada 2016

FUCHSIA INSPIRATIONS contest

Jestem w finale !   I'm in the final !




Kochani!
Jestem bardzo przejęta, bo mój pierścień został zakwalifikowany przez światowe jury  na portalu Jewelry Virtual Fair w konkursie FUCHSIA  INSPIRATIONS :)

Od dzisiaj ruszyło głosowanie internetowe - także to od Was Moi Drodzy zależy dalszy ciąg tej historii..
Nagroda główna to stoisko na targach Vincenza - dla mnie wspaniała szansa na pokazanie mojego świata:)

Głosujemy i udostępniamy pracę  tutaj:  http://jewelryvirtualfair.com/contest/contest-photo/120/

Będę wdzięczna za Wasze serduszka  i udostępnianie
Sława


My Dears!
I am very exited, because my ring was selected  from 30 works by the world jury portal Virtual Jewelry Fair competition FUCHSIA INSPIRATIONS :)

From now moved online voting - also this from you My Dear depends on the rest of this story ..
The main prize is a stand at Vincenza Fair - for me a great chance to show my heart into the world :)

Please vote and share here: http://jewelryvirtualfair.com/contest/contest-photo/120/
I will be grateful for your hearts and sharing :)
Sława



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz