Przejdź do głównej zawartości

Legnicki Festiwal SREBRO

Legnicki Festiwal SREBRO to jedna z najważniejszych imprez  kulturalnych  -  zwłaszcza dla  nas artystów.
Odbywają się tu przeróżne wystawy a przede wszystkim to  wspaniała możliwość pokazania współczesnego designu wiodących twórców.

To impreza od wielu lat znana na całym świecie, gościła wielu wybitnych artystów z całego świata.
To tak w skrócie, jako szybkie intro do głównego obwieszczenia.

Moi Drodzy już za kilka dni jadę do Legnicy przygotowywać moją autorską formę wypowiedzi:)
Tak - będę mieć swoją wystawę - 20 metrów kwadratowych !!!

Będziecie mogli zobaczyć na żywo moje dokonania, doświadczenia i emocje, które splatam głową i sercem .
To ważna bardzo wystawa, chyba jak do tej pory najważniejsza dla mnie - 15 lat doświadczeń i konsekwencji.

To na razie półoficjalne zaproszenie, takie od serca:)


http://www.silver.legnica.pl/?news


Kulminacja wystaw odbędzie się 19-20 maj 2017 -  Kupujcie bilety na pociąg, samolot-będę szczęśliwa,jak Będziecie:)



The Legnica Silver Festival is one of the most important cultural events - especially for us artists.
There are various exhibitions here and above all, it is a great opportunity to show contemporary design of leading artists.

This event has been known all over the world for many years and has hosted many outstanding artists from all over the world.
It's so in short, as a quick intro to the main announcement.

My Dear, in a few days I will go to Legnica to prepare my own form of expression :)


Yes - I'ts will be me own  exhibition - 20 square meters !!!

You will be able to see live my accomplishments, experiences and emotions, which I splice my head and heart.
This is a very important exhibition, probably the most important for me - 15 years of experience and consequences.

This is a semi-official invitation, so heartfelt :)

Very hard work right now for me


http://www.silver.legnica.pl/?Eventy


Culmination of exhibitions will take place May 19-20, 2017 - Buy train tickets, plane - I will be  so happy if you coming :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Metafizyka piękna

Ten, kto uważnie śledzi mój blog wie,że często używam metafor, słów kluczy, emocji. Ostatnio mam wiele rozmyślań i zatęskniłam za nieuchwytnym pięknem - za  przeżyciami  metafizycznymi. To chyba najmocniejsze bodźce w moim życiu, które sprawiają, że jestem kim jestem. Zmieniające się obrazy, chwila, obraz i muzyka, jak sceny z filmu. Mam kilka ulubionych. Dziś pokazuję niezwykłą pracę, bo bardzo chciałam już od dawna wykonać chmurkę. Taką blado niebieską, przenikająca wiele odcieni, szarości, popieli, granatów. a ta kropla to łza, która spadając na ziemię, zamienia się w tysiące drobniutkich diamencików, które tak pięknie się mienią i czasem  ktoś przechodząc obok poczuje nagle takie miłe ciepło w sercu..... metaphysics of beauty The one who closely follows my blog knows that I often use metaphors, key words, emotions. Recently I have many thoughts and I missed the elusive beauty - for metaphysical experiences. This is probably the strongest stimulus in my life that mak

Pierścionek z duszą dla Sławy Tchórzewskiej

Historia jest taka: Wiele lat temu byłam z psem na spacerze w centrum Warszawy. Okolice Kredytowej - duży kontener na śmieci budowlane. Calutki pełen śmieci - a na samej górze tych śmieci pudełeczka różnej wielkości-już z daleko bardzo intrygujące! Podeszłam i oczy zaświeciły się jak na kreskówkach;) Skarby krawieckie, nici, naparstki, igły - większość nietknięta i nigdy nie używana w oryginalnych opakowaniach-cuda! Jakiś pan poszukujących zapewne resztek trunków nidopitych zaczął grzebać razem ze mną-i to bardzo fajnie wyglądało-fajny kontrast-a ja uwielbiam kontrasty:) Słońce świeci, ja zachwycona buszuję dalej, pies zaciekawiony, bo nie do końca wie, co się dzieje, ludzie przechodzą w garniturkach piękni, ufryzowani do banku, który znajdował się w pobliżu kontenera a pani Sława dalej żurawia w te pudełka! I wcale nie musiałam zaglądać głęboko, bo dalej same deski i połamane meble, żeby wydostać skarb ukryty w pudełeczku chyba z guzikami, jeśli dobrze pamiętam. A tam op

MÓWIĄC JĘZYKIEM KOLORU - wywiad dla BLINGSIS

Na koniec roku kolejny wywiad, którego udzieliłam dla najlepszego blogu o biżuterii na świecie wg  International Jewellery London. Rok bardzo ciekawy, pełen nowych realizacji, rozwoju i poznania świata. Bardzo jestem wdzięczna,że zobaczyłam tak wiele na żywo. Mówiąc językiem koloru - ten tytuł bardzo mi odpowiada, bo jestem kolorystą w krainie NISZOLANDII.... _____________________________________________________________ At the end of the year, another interview I gave for the best jewelry blog in the world according to International Jewelery London. A very interesting year, full of new projects, development and exploring the world. I am very grateful that I saw so much live. Speaking the language of color - this title suits me very much, because I am a colorist in the NICHELAND . https://blingsis.com/pl/mowiac-jezykiem-koloru/?fbclid=IwAR00CyMGybYOAtlmXYH84rT3nSKB1l8K_taoOestzhVxRU5ipLRrJnPgJOc#