Przejdź do głównej zawartości

Rysunek odręczny w nowych horyzontach

W końcu oficjalnie przed Wami prezentuję nowy charakter swoich prac.
Tych najbardziej kojarzonych z moja osobą.
Tych, które robię od samego początku.
Rysunki na srebrze to ciąg dalszy moich rysunków na papierze.
W swoim dorobku mam tysiące unikatowych grafik.
Uwielbiam rysować, malować i powoływać do życia niszową opowieść o współczesnej biżuterii.
Przełamywać techniki, mieszać style, kolory, wyławiać detale w monochromach.
Bardzo zależało mi  zrobić na próbę moje rysunki w taki sposób, żeby wyglądały identycznie jak na papierze.
Tzn, żeby grafika była czarna, a srebro gładkie.
Z pomocą pojawiła się technika laserowa i teraz moi Drodzy te dwa wzory, które za chwilę Zobaczycie-
To kwintesencja moich lat rysowania.
Miałam ogromny problem wybrać subiektywnie rysunki -  bo specjalnie rysowałam wiele, wiele grafik, które miały zagrać na srebrnej blasze.
Bo inaczej grafika prezentuje się na kartce papieru, na ścianie i zupełnie inaczej w formie przestrzennej.
Musiałam wykonać kilka prób technicznych i w końcu mogę Wam przedstawić efekt końcowy.
Pierwszy wzór zaprojektowany  w kwadracie, drugi to prostokąt.
Biżuteria z przesłaniem, bo te wzory to nie tylko kwiatek i biomorficzny ażur
Biżuteria na zamówienie.
Zapraszam :)

Hand drawing in new horizons

Finally,  I officially presenting the new nature of my work.
Those most associated with my person.
Those that do from the very beginning.
Drawings of silver is continued my drawings on paper.
My achievements have thousands of unique graphics.
I love to draw, paint and plead for the life story of a niche of contemporary jewelry.
Breaking techniques, mix styles, colors, pick out details in monochrom.
I was very keen to do the test of my drawings in such a way that looked like in the paper.
The graph help of laser technology appeared, and now my Dear, these two models, which in a moment You see.
This is the essence of my years of drawing.
I had a huge problem subjectively select drawings - my specifically drew many, many images that were played on the silver plate.
Otherwise the graphics presented on a piece of paper on the wall and completely different in spatial form.
I had to make a few technical tests and finally I can present you the final result.
The first model designed in a square, the other a rectangle.
Jewelery with a message, because these patterns are not just some flower and  biomorphic style.
Jewelry to order :)











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Metafizyka piękna

Ten, kto uważnie śledzi mój blog wie,że często używam metafor, słów kluczy, emocji. Ostatnio mam wiele rozmyślań i zatęskniłam za nieuchwytnym pięknem - za  przeżyciami  metafizycznymi. To chyba najmocniejsze bodźce w moim życiu, które sprawiają, że jestem kim jestem. Zmieniające się obrazy, chwila, obraz i muzyka, jak sceny z filmu. Mam kilka ulubionych. Dziś pokazuję niezwykłą pracę, bo bardzo chciałam już od dawna wykonać chmurkę. Taką blado niebieską, przenikająca wiele odcieni, szarości, popieli, granatów. a ta kropla to łza, która spadając na ziemię, zamienia się w tysiące drobniutkich diamencików, które tak pięknie się mienią i czasem  ktoś przechodząc obok poczuje nagle takie miłe ciepło w sercu..... metaphysics of beauty The one who closely follows my blog knows that I often use metaphors, key words, emotions. Recently I have many thoughts and I missed the elusive beauty - for metaphysical experiences. This is probably the strongest stimulus in my life that mak

Pierścionek z duszą dla Sławy Tchórzewskiej

Historia jest taka: Wiele lat temu byłam z psem na spacerze w centrum Warszawy. Okolice Kredytowej - duży kontener na śmieci budowlane. Calutki pełen śmieci - a na samej górze tych śmieci pudełeczka różnej wielkości-już z daleko bardzo intrygujące! Podeszłam i oczy zaświeciły się jak na kreskówkach;) Skarby krawieckie, nici, naparstki, igły - większość nietknięta i nigdy nie używana w oryginalnych opakowaniach-cuda! Jakiś pan poszukujących zapewne resztek trunków nidopitych zaczął grzebać razem ze mną-i to bardzo fajnie wyglądało-fajny kontrast-a ja uwielbiam kontrasty:) Słońce świeci, ja zachwycona buszuję dalej, pies zaciekawiony, bo nie do końca wie, co się dzieje, ludzie przechodzą w garniturkach piękni, ufryzowani do banku, który znajdował się w pobliżu kontenera a pani Sława dalej żurawia w te pudełka! I wcale nie musiałam zaglądać głęboko, bo dalej same deski i połamane meble, żeby wydostać skarb ukryty w pudełeczku chyba z guzikami, jeśli dobrze pamiętam. A tam op

MÓWIĄC JĘZYKIEM KOLORU - wywiad dla BLINGSIS

Na koniec roku kolejny wywiad, którego udzieliłam dla najlepszego blogu o biżuterii na świecie wg  International Jewellery London. Rok bardzo ciekawy, pełen nowych realizacji, rozwoju i poznania świata. Bardzo jestem wdzięczna,że zobaczyłam tak wiele na żywo. Mówiąc językiem koloru - ten tytuł bardzo mi odpowiada, bo jestem kolorystą w krainie NISZOLANDII.... _____________________________________________________________ At the end of the year, another interview I gave for the best jewelry blog in the world according to International Jewelery London. A very interesting year, full of new projects, development and exploring the world. I am very grateful that I saw so much live. Speaking the language of color - this title suits me very much, because I am a colorist in the NICHELAND . https://blingsis.com/pl/mowiac-jezykiem-koloru/?fbclid=IwAR00CyMGybYOAtlmXYH84rT3nSKB1l8K_taoOestzhVxRU5ipLRrJnPgJOc#